Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jonossa korjausleikkaukseen

Hei,
minulle tehtiin uusi rinta 2 viikkoa sitten LD-tekniikalla. (+silikoonia)(olen 42-vuotias)
Tässä haavoja parantelen ja totuttelen uuteen olomuotoon.
Toinen rinta pienennettiin samalla ja korjattiin sieväksi. :-) Kaikki on mennyt hyvin. Särkyjä on jonkun verran ollut, no aika luonnollista, mutta särkylääkkeillä pärjää. Pieniä kävelylenkkejä olen jo tehnyt ja jumppaillut ohjeiden mukaan.
Rinnan poistosta on neljä vuotta ja aika tekotissin kanssa oli tietyissä tilanteissä hyvinkin ärsyttävää. Ja mikä fiilis, kun eilen kävin katsomassa itselleni rintaliivejä normi kaupasta!! Jes, aika upeeta... (vielä 2 viikkoa joudun pitämään sairaalasta saamiani liivejä)
Tsemppiä leikkaukseen sinulle! Eihän mitkään toimenpiteet mukavia ole, mutta tämä hyvinkin palkitseva tulevaisuudessa!

Ja nuo kommentit mitä olet saanut ihmisiltä, jotka eivät ole tätä rumbaa käyneet läpi kannattaa jättää omaan arvoonsa, niillä ei ole mitään merkitystä.....

Kevät-terveisin Marzu
Marzu | 29.4.2011 klo 11:18:30