Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Jälleen uusi tulokas..

Hei kaikille teille uskomattomille naisille!
Aivan loistavaa, että on olemassa tällainen sivusto ja että täällä on aivan ihana tsemppi päällä!

Mulla pakka kääntyi uudelleen viikko sitten, eli tässä on alkuvaiheen sulattelu vielä täysin päällä.
Välivuotoja ollut huhtikuusta alkaen ja söin muutamat antibioottikuurit toukokuussa, koska lääkärin epäilys oli jokin tulehdus. No ei nämä tietty auttaneet ja viikko sitten tiistaina pääsin yksityiselle gynegologille joka passitti minut suoraan Naisten Klinikalle. Siellä lääkäri totesi että kohdunkaulassa ja sen alaosassa on kasvustoa ja vaikka vuoto oli aivan kauheaa, sai hän otettua papan ja näytteen kasvustosta. Torstaina sitten lääkäri kiireissään soitti että hyvää juhannusta ja että solumuutoksia on ja näyte on pahanlaatuinen..

Tämän viikon torstaina kävin klinikalla otattamassa suuremman koepalan (loop?) ja lääkärillä oli vaikeuksia saada tätä tehtyä koska kasvain on niin laajalla alueella. Samalla hän totesi että näin silmällä katsottuna on pahanlaatuinen ja ärhäkkä tapaus. Kipuja aiheuttaa se, että se on levinnyt kohdun vasemman puoleisiin kudoksiin. Ensi viikolla sitten magneettikuvauksiin ja tod näk perjantaina saadaan sitten lopullinen diagnoosi syövän laadusta.

Tuntuu että kaikki tämä tapahtuu kuin unessa ja en saa herätettyä itseäni. Olen kahden pienen lapsen äiti ja kauhusta kankeana, miten heidän käy jos asialle ei voi tehdä mitään.. Toisaalta yritän koko ajan toitottaa itselleni, että tästä on selvittävä juuri lasten takia ja pakko pysyä vaan lujana. Mieheni ja lähipiiri on täysillä sitä mieltä, että tästä selvitään ja se sekä myös tämä ihana tsemppi-kerho on antanut uskoa, että tämä paskiainen on kukistettavissa. Tietysti hoitojen aloittaminen ja tuleva pelottaa aivan suunnattomasti.. Nyt kun vielä lapset ovat mummolassa visiitillä, niin tätä aikaa on ollut vähän liikaa ajatella ja luoda kunnon skenaariot..

Mukana olen täällä ja rukoilen teille kaikille voimia ja eiköhän tällaisella tyttöenergialla nämä syöpäläiset kukisteta!

Luv, Päppä

Päppä | 30.6.2007 klo 10:27:31