Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Putkesta poistuneen hajatelmia...
Terve Päivä kerrallaan ja muut linjoilla olijat!Onneksi olkoon, täytyy sanoa että kateeksi käy kun mulla on hoidot vasta edessä. Omat uutiset jälkitarkastuksesta rauhoitti mieltä vaikka olisivat voineet olla paremmatkin, mutta onhan se ikävää kun kaunein kesä menee hoidoissa. Mutta enpä kyllä halua valittaa vaan olen todella tyytyväinen siitä että hoitoja on tarjolla!
Karvat varmaan rupeaa sulla kohta kasvamaan, mutta menee varmaan tovi ennenkuin hiukset on hartiapituiset - jos ne vaikka haluaa saada kiinni taakse :)
Minulla on töihinlähtö edessä viikon päästä jos haava paranee odotetusti, se on ihan mukavaa koska ei täällä kotonakaan oikein saa mitään tehdyksi. Tänään tuo haava kyllä tuntuu aika kipeältä taas, toivottavasti antibiootti vaikuttaa toivotulla tavalla. No, onneksi käyn terveyskeskuksessa näyttämässä sitä niin osaavat siellä sitten arvioida.
Siitä Naistenklinikan rintarauhasosaston fysioterapeutista, häntä on tällä palstalla kehuttu: minustakin hän oli todella mukava ja vaikutti asiansa osaavalta. Sain hyviä neuvoja ja uusia venytyksiä, kun kävin hänen vastaanotollaan eilen. Ja tärkeitä tietoja. Eli te joiden leikkaus oli Nkl:lla niin ottakaa ihmeessä häneen yhteyttä. Ja muutkin käykää fysioterapeutin juttusilla; itse mm. tein leikkausken jälkeen annetun ohjeen mukaisia jumppaliikkeitä osin väärin.
Tiistaita kaikille!
thunder
- Putkesta poistuneen hajatelmia...Päivä kerrallaan
- Re: Putkesta poistuneen hajatelmia...Tässä ja nyt
- Re: Putkesta poistuneen hajatelmia...Päivä kerrallaan
- Re: Putkesta poistuneen hajatelmia...kevätmieli
- Re: Putkesta poistuneen hajatelmia...pikkumyy-41
- Re: Putkesta poistuneen hajatelmia...thunder