Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suun huollosta

Huomenta vaan pohjanmaalta!

Istun koneella ja vessassa vuoronperään. Heräsin aamulla, kun niin kuvotti ja maha oli kipeä. Siitä alkoi sitten ripulointi jota on nyt jatkunut hyvän tovin. Illalla oli jo pää kipeä ja sellainen olo, että olen sairastumassa flunssaan. Myös närästi. Syytin vaan rasvaisia pihvejä, enkä toki tiedä vaikka syy niissä olisikin.
Nyt kullä tuntuisi enemmän mahataudilta. Meillä myös yksi lapsista röyhtäili aamulla ja valitti mahaansa. Ja hän ei ollut syönyt pihvejäni..Voi itku sanon minä!!Nyt olisi juuri ne hyvän olon päivät, kun ruoka maistuisi ja voimia olisi touhuilla. Syton saan ensiviikon keskiviikkona:(:(
Kuinkas monta päivää te naiset siellä ripuloitte? Menisikö tämä ohitse yhdessä päivässä, menishän?

Noista suun limakalvoista. Mulle tulee aina muutama päivä sytosta se valkoinen karsta kieleen ja kitalakeen. Kortisoni herkistää hiivatulehdukselle ja siihen olen käyttänyt kolme päivää daktarin-suugeeliä. Se on auttanut. Mietin että jos kevätmieli sulla on hiivaa alapäässä, sitä voi ihan hyvin olla myös suussa kortisonin jälkivaikutuksena.
Tuo daktarin on kyllä reseptilääke.

Kiitos lillukalle hauskoista elämänviisauksista, nauraa hihittelen täällä koneella. Joku sivusta katsova luulisi varmasti höpsähtäneeksi, kun itsekseen hihittelen ja hohottelen..Liikaa ei voi kyllä hötkyillä, muuten tulee housuun!

Nyt taidan kuitenkin yrittää ottaa imurin esille ja vähän siivota. Onhan tässä koko päivä aikaa

Halituksin Julia
julia | 30.3.2007 klo 09:41:57