Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Suun huollosta
Huomenta, Kevätmieli. Minulla oli suun limakalvo-oireet voimakkaimmat juuri eka taxon jälkeen. Olet mielestäni tehnyt sen, mitä tehtävissä on. Olen kyllä lukenut täältä, että kielen karstan poistoon olisi oma harjatyyppi saatavissa. Apteekissa varmasti tietävät, jos tunnet sellaista tarvetta. Minulla tuli afta alahuuleen n. viikko tiputuksesta. Käytin siihen kyllä ihan Bepanthen-voidetta samalla kun voitelin turvonneita huulia (farmaseutin suosituksesta). Huulien turvotustakaan ei ole tullut seuraavissa tiputuksissa. Suun huuhtelu keittosuolalla onnistui hyvin taxojen aikana. Minulla ei enää onnistu. Viimeinen CEF on vielä edessä. Toka CEF:n jälkeen yökkäsin niin pahasti, kun yritin kurlata. Tosin taxot olivat mielestäni rajummat limakalvoille. Nyt ovat sekä suun että alapään limakalvot voineet paremmin. Alapäähän en ole tarvinnut voiteita muulloin kuin aviovuoteessa.Mukava kuulla, että sait mahasi rauhoittumaan. Tulee mieleen se lääkärivitsi, jossa nuori haaveilee ihanasta partnerista, vähän varttuneempi ihanasta ateriasta ja vielä kypsempään ikään tullut ihanasta ulosteesta. Aurinkoista kevätpäivää! Olemme päivää lähempänä hoitoputken suuaukkoa. Lillukka
- Suun huollostakevätmieli
- Re: Suun huollostalillukka
- Re: Suun huollostajulia
- Re: Suun huollostakevätmieli
- Re: Suun huollostakesän lapsi
- Re: Suun huollostaKehäkukka
- Re: Suun huollostakesän lapsi
- Re: Suun huollostasuuhyg
- Re: Suun huollostamerja