Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Suun huollosta
Huomenta! Minun ripulini on melkein nyt ohi. Ilmeisesti syypäänä oli minun tapauksessani se Kefexin-antibiootti, koska heti alkoi olo parantumaan kun sen käytön lopetin. Nyt olen kohta lähdössä sairaalaan labroihin sitä maanantaista uutta sytoa varten.Tuosta suuvaivasta sen verran, että minulle ei tullut mitään vaivoja suuhun. Melkein kaikki muut vaivat kyllä tulivat enemmän tai vähemmän. Minä huuhtelin suutani soodavedellä. Se on jotenkin miellyttävämpää käyttää kuin suolavesi. Lisäksi imeskelin niitä Bepanthen-tabletteja. Muuten asiasta toiseen, kävittekö te ennen sytoja hammaslääkärissä? Itse varasin ajan hammaslääkärille heti seuraavana päivänä kun kuulin diagnoosin.
Tuo Daktarin-geeli on tosiaan hyvä siihen sammakseen, jota kielen päälle tulee. Se vain on reseptilääke. Muistan sen siitä kun miehelleni tuli valtavasti sitä sammasta eka syton jälkeen ja meillä vieläkin tuolla kaapissa näkyy olevan sitä Daktarinia. Toinen lääke suuvaivoihin on Fungizone, mutta en tiedä tarkalleen käytetäänkö sitä samaan vaivaan.
Mukava kuulla Kevätmieli, että olosi on muuten korjaantunut. Kyllä sinä unohdat ne vaivat tässä kahden viikon aikana. Minäkin olen jo unohtanut, vaikka mulle tuli sitä takapakkia sen sairaalareissun myötä.
Kurja juttu Julia, että sait sen ripulin. Kylläpä meitä nyt tuo ripuli riivaa. Mutta yleensähän se menee aika nopeasti ohi.
Lähden tästä vähän imuroimaan ja sitten pyöräilen sairaalaan verikokeisiin.
Palaillaan.
- Suun huollostakevätmieli
- Re: Suun huollostalillukka
- Re: Suun huollostajulia
- Re: Suun huollostakevätmieli
- Re: Suun huollostakesän lapsi
- Re: Suun huollostaKehäkukka
- Re: Suun huollostakesän lapsi
- Re: Suun huollostasuuhyg
- Re: Suun huollostamerja