Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

Moi. Minun syöpä oli pahanlaatuinen ja kooltaan 2,6cm. Syöpälääkäri näin määräsi. Kainalot minulla oli puhtaat, vaikka kaikki imusolmukkeet poistettiin, eikä levinneisyyttä missään.Siitä on tietekin seurannut, että minulla kyynärvarsi tahtoo turpoilla. Töissä minulla on aina tukihiha ja käyn lymfassa säännöllisesti, sehän tässä on pirullisin asia, se käden turpoilu.Jokainen kokee tietenkin tämän sairauden erilailla. Minä olen aina ollut peruspositiivinen luonteeltani ja selviytymisen tahto kova.Minulla on ihana työyhteisö ja koin, että työn teko minun kohdallani on parasta lääkettä siinä tilanteessa silloin.Ennen leikkausta elin pahimmat kuoleman pelkoni mieheni kanssa. Kun leikkaus oli ohi ja tiesin, että se ei ollut levinnyt mihinkään olin niin helpottunut, päätin, että kaikesta jatkoista minä selviän. Minulla on myös ihana mies, joka on tukenut minua täysillä , ja minä häntä, koko prosessin ajan. Toivon meille tytöiile voimia ja tsemppiä jatkaa eteenpäin.
amarello | 18.5.2008 klo 14:51:53