Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

hei vaan. minä itse löysin patin vas.rinnastani kaksi vuotta sitten. Menin heti tutkimuksiin, minulla oli myös pahanlaatuinen rintasyöpä.Se tapahtui silloin joulukuun alussa. Minulta poistettiin vas. rinta heti joulun jälkeen. Olen sairaanhoitaja myös ammatiltani. Minulla oli suunniteltu joulun ajaksi yö vuorot. Kävin tekemässä ne ja jäin sairaslomalle. Tammikuun lopulla aloitettiin sytostaatti hoidot. Halusin heti takaisin töihin, kun se oli mahdollista( minulta poistettin kaikki kainalon imusolmukkeet). Menin töihin helmikuun lopulla ja olen ollut siitä lähtien töissä. Kun oli syto hoidot olin sairaslomalla tiputuspäivän perjantain ja viikonlopun ja maanantaina töihin. Oli pahoinvointia enemmän tai vähemmän, mutta päätin selvitä ja olen vielä tosi sisukas. Sain myös sädehoidot. Silloin olin viisi viikkoa sairaslomalla, sekä hormoni hoidon. Nyt kaikki on hyvin ja odottelen lähiaikoina tehtävää rinnan korjaus leikkausta.Olen nyt yö vuorossa kun tässä kirjoittelen sinulle. Toivon ja uskon että sinulla menee kaikki hyvin. Ole levollisella mielellä ja äläkä tuhlaa energiaasi miettimällä tulevaa. Tänään hoidot on hyvät ja melkein kaikki paranevat näillä hoidoilla. Lämpimin ajatuksin sinulle tsemppiä toivotan, sinun kohtalokaveri.
amarello | 18.5.2008 klo 01:08:55