Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
Hei Oivariini,kävin viime vuonna saman läpi ja samoihin aikoihin. Leikkaus oli kylläkin jo tammikuussa, rinnan osapoisto ja syöpä hormonipohjainen, sytostaatit sekä 30 kertaa sädehoitoa.
Hoidot kesti kaikenkaikkiaa tammikuun 10 - heinäkuun 15 pvä lisäksi viiden vuoden tamofeenlääkitys.
Opettelin viime keväänä ajattelemaan vain elettävää hetkeä.
En oikeastaan pelännyt sillä tiesin, että nykyään syöpähoidot ovat kehittyneet hurjasti. Olin koko sairauteni ajan sairaslomalla, sillä minulla on perhe ja koin että haluan olla heidän kanssaan mahdollisimman paljon. Lisäksi ajattelin, että työnantajallekin on helpompaa kun en ole työpaikalla satunnaisesti. He voivat palkata sijaisen sairaslomani ajaksi, sillä Kela korvaa työnantajalle sairausajan palkan. Olin myös hoidoista niin huonossa kunnossa, että työssäkäynti olisi ollut mahdotonta. Ajattelin myös, että työssäkäyntini olisi lisännyt stressiä, mikä ei välttämättä olisi ollut sairauden kannalta hyväksi.
Itseäni auttoi usko Jumalaan, sillä luotin koko ajan että olen hänen hoidossaan kävi miten kävi. Sinäkin saat luottaa Häneen:), etkä silloin ole yksin. Lisäksi minua siunasi Riki Sorsan nettisivut, siellä hän kertoi omista vaiheistaan.
Nyt olen ollut töissä viime syyskuusta lähtien. Kaikki on hyvin ja hiusetkin ovat kasvaneet:) kaikki ihailevat kun ne ovat heidän mielestään kauniimmat kuin ennen. Näin sitä on joskus käytävä rankkojakin juttuja läpi, että saa kauniit hiukset. Päivä vain ja hetki kerrallansa, sitä olen sairastumiseni jälkeen harjoitellut ja harjoittelen koko loppuelämäni.
Voimia sinulle Oivariini. Suomessa on maailman paras syöpähoito.
- Rintasyöpäoivariini
- Re: Rintasyöpä1980
- Re: Rintasyöpäkaunotar
- Re: Rintasyöpäoivariini
- Re: Rintasyöpähiutale
- Re: Rintasyöpäamarello
- Re: Rintasyöpäpistaasi
- Re: Rintasyöpäamarello
- Re: Rintasyöpäsari74
- Re: RintasyöpäKarhutar
- Re: Rintasyöpäsari74
- Re: Rintasyöpäjaspis 75