Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiustenlähtö
Hei Riiviö ja muut,Kiitos vastauksestasi. Tänään on jo yksittäisten ja kaksittaisten hiusten lähteminen kiihtynyt, joten tässä tosiaan ollaan jo lähellä hiuksettomuutta. Vaikka hiukseni eivät superpitkät olekaan (noin olkapäille asti), tuntuvat ne äärimmäiset pitkiltä silloin kun jokainen paidanselus ja lavuaari on niitä täynnä. Uskallan veikata että viikonloppuun mennessä olen karvaton, ellei jo aiemmin.
Riiviö, vaikka oletkin tainnut jo useammalta taholta kuulla saman; älä jätä hoitoa ottamatta. Voit olla varma että tiedän millaisia tunteita käyt läpi - minulla vasta yksi sytokerta takana mutta jo nyt ajatus ensi viikon seuraavasta tiputuksesta inhottaa ja oksettaa, ahdistaakin. Silti, koitan aina ajatella että nämä menee läpi vaikka päällään seisten. Ja tahdon ainakin itse ajatella tekeväni kaiken mahdollisen tämän pirun taudin selättämiseksi. Meillä on sitten koko loppuelämä aikaa ottaa takaisin menetettyä aikaa, saada itsemme taas kuntoon niin henkisesti kuin fyysisestikin!
Toki toivon sinulle voimia, miten ikinä valitsetkin.
- HiustenlähtöTerhikki
- Re: HiustenlähtöElokuu 62
- Re: HiustenlähtöKikka3
- Re: HiustenlähtöUppe
- Re: HiustenlähtöTerhikki
- Re: Hiustenlähtöriiviö
- Re: HiustenlähtöTerhikki
- Re: Hiustenlähtöulriikka
- Re: Hiustenlähtöpiikup
- Re: Hiustenlähtömarkrani