Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kohdunkaulan syöpä
Tervehdys Lifeline, sekä muut ystävät!Kerroin jo tuossa aikaisemmin, että minulta jouduttiin lopettamaan cisplatiini kokonaan ja jatkettiin pelkillä sädetyksillä. Viimeisestä sädetyksestä on jo reilu viikko aikaa.
Cisplatiini vei minut todella huonoon kuntoon. Verenpaineet laski, eikä mitkään pahoinvintiestolääkitykset tehonneet.
Vatsa on edelleen ihan sekaisin, joten saa nähdä koska se alkaa toimia normaalisti.
Olen edelleen väsynyt ja jaksamaton ja mitä enemmän ajattelen tätä touhua, sitä pahemmalta minusta tuntuu.
Käyn jatkuvasti läpi niitä vuosia, kun yritin saada apua vaivoihini, eikä gyneni ottanut minua tosissaan.
Minusta on väärin, ettei edes yksityisellä puolella hoideta kunnolla, vaikka potilas itse maksaa käynnit.
Eikä minua lohduta se yhtään, kun lääkärit hokevat vain, että eikö se ole hyvä, kun se syöpä kuitenkin saatiin nyt kiinni.
Nuo sanat saavat todella niskakarvani pystyyn, kun ajattelen, että miltä kaikelta olisin säästynyt, kun olisi hoidettu oireen mukaisesti...
On tullut niin paljon kaikenlaista vaivaa, ja ongelmaa, jotka olisi voitu estää oikealla hoidolla.
On kuitenkin ihanaa, että te olette olemassa ja voin jakaa kanssanne omia tuntemuksia ja kokemuksia.
Lämpimin halauksin Syöppis.
- kohdunkaulan syöpäsyöppis
- Re: kohdunkaulan syöpämummo46
- Re: kohdunkaulan syöpäsyöppis