Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia TRAM- ja LD-kielekkeistä
Minulle tehtiin uusi rinta ld-kielekkeellä syyskuussa.Jouduin syömään yhden abtibioottikuurin kotiin tultuani.Uusiorinnassa oli kaksi tikinväliä ,jotka eivät umpeutuneet.Senjälkeen on riesana ollut se ,että selän haavaan kertyy nestettä.Opuntoitu kymmenen kertaa.Nestettä on tullut 925ml.Olen nyt käynyt kahden viikon välein punktiossa.Nyt arvet tahtovat kiristää.Varsinkin delän arpea kiristää eniten.En ole katunut sitä leikkausta.Nyt tuntee itsensä kokonaiseksi.Minulla tulee maaliskuussa nejlä vuotta diagnoosista.Olen sanonut,että leivon silloin kakun ja panen siihen neljä kynttilää.Tuntuu sille,että nyt voi ainakin tälläerää sulkea oven syövälle.Kyllä syöpä oli minulle henkisesti kova juttu.Tuntui jssakin vaiheessa,että en selviä siitä.Niinpä siitä on ylös noustu.Jaksamista sinulle toivoo karlip 11.ps.olin yli kolme vuotta yksirintainen.- Re: Kokemuksia TRAM- ja LD-kielekkeistäkarlip11
- Re: Kokemuksia TRAM- ja LD-kielekkeistäLeenastiina