Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vähänkö jännittää,,,
Tsemppiä tuleviin kuukausiin! Tältä keskustelupalstalta olen itse saanut suurta apua ja tukea erilaisten sivuoireideni kestämiseksi ja hoitamiseksi. Hoidot tuovat meille kullekin omanlaisiaan lisiä.Neuvoisin sinua pyytämään, heti ensimmäisellä tiputuskerralla, hoitoyksiköltäsi kirjallisesti kaikkien mahdollisten sytostaattihoitoihin liittyvien sivuoireiden hoito-ohjeet, periaatteella "Ei vara venettä kaada". Itse ajauduin johonkin väliinputoajan osaan näiden hoitoyksiköstä saatavien ohjeiden saamisessa. Osaltaan johtui itsestäni, en osannut niitä pyytää, kun ei ollut hajuakaan mitä tuleman piti. Onneksi löysin tämän palstan heti alkumetreillä. Luin näitä kanssasisarten kertomuksia ja niiden kautta helpottui oireisiin suhtautuminen sekä oikeanlaisen avun pyytäminen hoitoyksiköstä, kun kotikonstit eivät riittäneet.
Omalta osaltani sytostaattihoidot ovat ohi ja edessä sädehoidot.
Kyllä tästä selvitään!
Uppe
- Vähänkö jännittää,,,Meeri 1959
- Re: Vähänkö jännittää,,,kesä-09
- Re: Vähänkö jännittää,,,kuurankukkanen
- Re: Vähänkö jännittää,,,ulriikka
- Re: Vähänkö jännittää,,,anne62
- Re: Vähänkö jännittää,,,Uppe
- Re: Vähänkö jännittää,,,helmiaino
- Re: Vähänkö jännittää,,,Meeri 1959
- Re: Vähänkö jännittää,,,anne62
- Re: Vähänkö jännittää,,,Rautamimmi