Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vähänkö jännittää,,,
Hei!Aika kuluu loppujen lopuksi nopeasti hoitojen aikana. Hyvin voi ottaa yhteyttä hoitoyksikköön, jos jotakin on mielenpäällä. Tältä palstalta olen minäkin kysellyt lisää neuvoja, jo pidemmällä hoitoputkessa olevat osaavat kokemuksesta antaa parhaat neuvot! Kiitos niistä =).
Näyttää siltä että olen Uppen kanssa samassa aikataulussa hoidoissa. Viimeinen CEF oli 20.2. Olo aika hyvä nyt, primperania olen napsinut eikä ole tullut tällä kertaa huonoa oloa enemmälti. Ehkä henkisestikin on jo hiukan paremmalla tolalla, aika kai auttaa soputumisessa. Ensi viikolla memem sädehoitosuunnitelmaa kuulemaan. Minulla niitä 25 x edessä vielä ja sitten Tamofen 5 vuotta.
Hiukset on alkaneet kasvaa takaisin, ajattelin jo muutaman viikon kuluttua käydä kampaajalla katsottamassa onko mitään tehtävissä.
Jos kaikki hyvin menee aikataulussa eikä mitään lisää löydy,töihinpaluu joskus huhti-toukokuun vaihteessa. Saapa sitten nähdä meneekö niin hyvin kuin kuvittelee....
Hyvää jatkoa kaikille ja alkavista kevätpäivistä aurinkoisia.
- Vähänkö jännittää,,,Meeri 1959
- Re: Vähänkö jännittää,,,kesä-09
- Re: Vähänkö jännittää,,,kuurankukkanen
- Re: Vähänkö jännittää,,,ulriikka
- Re: Vähänkö jännittää,,,anne62
- Re: Vähänkö jännittää,,,helmiaino
- Re: Vähänkö jännittää,,,Meeri 1959
- Re: Vähänkö jännittää,,,anne62
- Re: Vähänkö jännittää,,,Rautamimmi