Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vähänkö jännittää,,,
Mulla on toinen hoito (Taxotere)maanantaina. Ensimmäiset kolme vrk olin kuin durasell-pupu kortisonin vuoksi. Loppuviikko väsynyt. Seuraava viikko väsynyt, mutta ei nyt mitään mahdotonta ja 3. viikko ihan mahtava. Olin töissä. Keitin puolukoista sokeritonta mehua, vähän huljuttelin sillä suuta, ei tullut sammasta. Huuhdoin suuta suolavedellä. Buranaa päänsärkyyn (ei mitään kamalaa särkyä ollut). Pää vähän "puuroinen". Jaloissa pidän koko ajan rasvaa ja sukkia, ne kuivaa. Käsiä rasvaan myös, ja koko kehoa. Vatsanssuojaksi Somac ja Lacto7, ei ole ollut mitään ongelmia vatsankaan suhteen.Olen pyrkinyt kävelemään joka päivä. Se tekee mielestäni tosi hyvää ja auttaa unen saamiseen.
Kyllä näistä selvitään. Itselläni 10 päivää putkeen on ollut erittäin hyvä ja alkukin ihan kestettävissä. Lue tuolta alta hiustenlähdöstä. Itselleni oli hyvä varautua. Tukka alkoi lähteä vähän kaksi viikkoa hoidoista. Itse ajoin sen saman tien pois, en jäänyt odottelemaan. Peruukkia on kehuttu ja mulla on kivoja huiveja ja hattuja.
Tsemppiä itse kullekin.
- Vähänkö jännittää,,,Meeri 1959
- Re: Vähänkö jännittää,,,kesä-09
- Re: Vähänkö jännittää,,,kuurankukkanen
- Re: Vähänkö jännittää,,,ulriikka
- Re: Vähänkö jännittää,,,anne62
- Re: Vähänkö jännittää,,,helmiaino
- Re: Vähänkö jännittää,,,Meeri 1959
- Re: Vähänkö jännittää,,,anne62
- Re: Vähänkö jännittää,,,Rautamimmi