Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Yleisille uimarannoille
Hei!Minä olen käyttänyt aivan tavallista uimapukua, mihin olen ommellut taskun ja siihen olen laittanut kevyen vanuproteesin. Minua ei haittaa vaikka joku näkeekin, kun puristan sen kuivaksi. Olin lomailemassa viime talvena kylpylässä perheeni kanssa, eikä kukaan kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Nyt olen lähdössä mieheni kanssa etelään lomalle ja aion samalla systeemillä laittaa pikinit. Ostan myös aivan tavallisia rintaliivejä kaupoista ja olen ommellut proteesille taskut niihin. Käyn myös kuntosalilla, mutta siellä olen käyttänyt niitä liivejä, mitkä tuli proteesin mukana. Minulla on kuppikoko DD, mutta aika hyvin olen löytänyt tavallisia liivejä.
En tiedä olenko vähän erikoinen muutenkin. Joudun käyttämään tukihihaa ja -käsinettä leikatun puolen kädessä. Pidän toppeja, en piilottele sitä mitenkään. Ihmiset katsovat, jos joku kysyy. Niin olen selittänyt reilusti, miksi minulla on se. Sama toimii, kun olen uimahallissa uimassa. Olen joko uimapuku päällä saunassa tai ilman. Riippuu siitä onko saunassa paljon lapsia yhtäaikaa. Muutenkin olen ollut hyvin avoin syöpäni kanssa.
Hauskoja uima hetkiä...
- Yleisille uimarannoilleMirjamitar
- Re: Yleisille uimarannoilleMirjamitar
- Re: Yleisille uimarannoillehanneloore
- Re: Yleisille uimarannoilleMariina
- Re: Yleisille uimarannoillemummo45