Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Yleisille uimarannoille

Heippa siskot!! Harmi kun en ole tätä palstaa lukenut pitkään aikaa.

TIEDOKSI KAIKILLE,,,uimaproteesi on ilmainen ainakin hesassa. Lähetteen siihen saa oirepolilta tai lääkäriltä. Ei se kyllä niin kovin kallis ole muutenkaan, tavallinen on paljon kalliimpi. Nopeammin saa jos itse maksaa, se on kevyempää materiaalia ja ontompi sisäpuolelta, koko 3 ainaski.
Uimapukuja on tosiaan Amoenassa hyvä valikoima.
Minä olen ostanut tavalliset pikinit ja uimapuvun ja ommellut itse proteesitaskun molempiin. Samoin olen parannellut urheilu- ja muitakin liivejä, materiaalina olen käyttänyt joko uutta trikoota ( saa valkoisena Eurokankaasta ) tai sopivan värisistä pikkuhousuista leikellyt taskupusseja.
On jotenkin turvallisempi uida kun proteesi on taskussa, ei tarvitse pelätä, että joutuu järven pohjasta sukeltelemaan.
Viime kesänä käytin sitä sairaalan antamaa pumpuliproteesia pikineissä. Olin aika koominen näky kun uimasta noustessa jouduin puristamaan tissin kuivemmaksi, tuttavat meinas tikahtua nauruun joka kerta:)
Yleisellä uimarannalla olen käynyt ja kylpylän saunassakin, uimahalli vielä kokematta. Ensi talvena pitää ottaa ohjelmaan sekin.
Terveisin Mariina
Mariina | 28.7.2006 klo 21:38:33