Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Yleisille uimarannoille

Bikineissäni on proteesitasku, johon saan laitettua uimaproteesini. (Amoenan mallisto on sen verran nättiä, että terve ystäväni meinasi ostaa sieltä itselleen uimapuvun.) Kuppi on kovitettu, joten molemmat rinnat näyttävät samannäköisiltä uimasta tultuani. Märästä uimapuvusta muuten erottaisi kumpi rinta on oikea. Minulla on c-kuppikoon liivit, joten proteesi on sen verran painava, että pidän rinnasta kiinni vedestä noustuani. Niin hyvä uima-asu on, ettei rintoja katselemalla erota kumpi puuttuu.

Uimaproteesi on kirkasta silikonia. Olen käyttänyt sitä joskus myös kuntoillessa. Hintaa en tarkalleen muista, mutta arvelisin n. 50 €. Tietysti voi käyttää tavallista tekotissiä, mutta itse koin hankalaksi, kun uinnin jälkeen pitää tekotissi ensin pestä ja kuivata. Kahden tekotissin systeemissä rintaliiveissä odottaa kuiva tissi pukemista.
Talvio | 11.7.2006 klo 10:15:58