Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Akupunktiosta tulleena
Hei Usva,Mikä siinä onkin kun tuttavien kommentit eivät ikinä kelpaa? Voin olla ihan miten hyvännäköinen vaan, mutta kyllä tämän oman päänupin kokoonharsiminen on vielä kesken;) Minulla on jokailtainen tuumaustauko siinä, kuinka korkean tyynyröykkiön niskani taakse pistän, koska paitsi että se helpottaa refluksioireita, se pitää myös hengitystiet auki - siitä puhumattakaan että saan tuettua tyynyihin käteni mukavasti ylös, niin ettei pahaa turvotusta pääse edes syntymään.
Kaikesta tästä huolimatta, minulle tulee päivän mittaan kainalon alle pieni "tyyny", joka syntyy siihen ilmeisesti rintaliivien puristukseen jääneistä imunesteistä. Toisaalta ilmankaan liivejä en voi olla, koska sitten hartiat ja selkä alkavat huutaa armoa, ja onhan niinkin että aamuun mennessä se turvotus on sieltä hävinnyt. Se on siis tätä tasapainon hakua epäsymmetrisen kropan kanssa koko ajan. Tiedän, että sitä kainalotyynyä ei tulisi, jos saisin liikunnalla itseni kunnolla hikeen, mutta nyt olen ottanut varovaisemmin noiden viimeaikaisten tulehdusten takia.
Tänään on kuitenkin ollut jo parempi olo, ja yhden hyvän uutisen myös sain: nuo selkään säteilevät kivut eivät ole ainakaan munuaisista lähtöisin, joten se on sitten jotakin muuta, toivottavasti ohi menevää. Otinkin tänään akupunktiota alaselkään asti, joten toivotaan, että jännitys laukeaisi selästäkin. Se olikin sitten viimeinen kerta ennen sädehoitoa, joten pistelyn onkin parasta tehota!
T. Karhutar
- Onko muilla kuumeilua ? ? ?hannakaija
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?Karhutar
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?tanssityttö
- Akupunktiosta tulleenaKarhutar
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?ellinoora
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?hannakaija