Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?
Kiitos kysymästä, Hannakaija,Vähän jännittyneitä on oltu täälläkin. Kolme viikkoa on viimeisestä sytosta, mutta vieläkin paikkoja särkee. Eilen kävin antamassa virtsanäytteen, kun on ollut epämääräisiä vaivoja, mutta alustavissa tuloksissa ei ollut merkkejä tulehduksesta. Tänään saan varsinaiset viljelyn tulokset. Kuumetta ei sentään ole ollut, mutta joka päivä viluttaa vieläkin, ja Panadolia otan usein iltaisin ennen nukkumaan menoa. Sunnuntaina nukuin kahdetkin eri päiväunet kun olin niin väsynyt.
Olen miettinyt sitä, miten lujilla limakalvot ovat cef:stä olleet, joten voi olla että nämä minun kiputilani johtuvat siitä. Niin ikään lihaskunto on päässyt viime aikoina rapautumaan, ja sekin voi osaltaan selittää ristiselän kiputuntemuksia; samoin kuukautiskierto, joka on tiivistynyt näin sytostaattien aikana: munasarjat rykivät, jos joku ymmärtää, mitä tarkoitan.
Niinkuin huomaat, olen ottanut koko järkeilyarsenaalini käyttööni, etten ihan pimahtaisi omien tuntemusteni kanssa. Silti eilen pirautin itkun, kun rupesin kuvittelemaan joulua sisätautiosastolla, sillä ei se paikka todellakaan ole nuoria ihmisiä varten! Sinne sitä kuitenkin on mentävä, jos aikoo sinnikkään tulehduksen nujertaa, mutta enpä nyt ole vielä siinä pisteessä.
Jos siis jotenkin kokoan tätä sekalaista vuodatustani, niin toipuminen tästä viimeisestä tiputuksesta on ollut minulla hitaampaa, ja ehkä siihen on vaikuttanut myös sitä edeltänyt korvatulehdus. Kuvittelen näin, ja toivon, etten nyt joutuisi taas uudelle antibioottikuurille. Olen niin kyllästynyt ja väsynyt tähän jatkuvaan lääkitsemiseen.
T. Karhutar
- Onko muilla kuumeilua ? ? ?hannakaija
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?Karhutar
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?tanssityttö
- Akupunktiosta tulleenaKarhutar
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?ellinoora
- Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?hannakaija