Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko muilla kuumeilua ? ? ?

Heippa!
Minulla ei ole kuumetta, mutta olo on ollut tosi surkea. En ole huonovointinen, mutta joka paikkaa särkee, enkä jaksa yhtään mitään. Olen ollut pari vuorokautta sängyssä ja sohvalla vuorotellen, nukun pientä pätkää yötä päivää. Kuvittelin jotenkin pääseväni näistä hoidoista helpommalla, enkä ymmärrä, miten te muut niitä jaksattte. Minulla siis vasta eka hoito, ja nyt olisin jo valmis luovuttamaan....Tänään avasin koneen, tai siis tyttäreni avasi, mutta en ole edes käynyt sähköpostia lukemassa, en jaksa lukea lehtiä enkä katsoa telkkaria. Eipä sitä enää muistanut, mitä se tarkoittaa, kun on voimat kokonaan pois...Ainoa lohtu tässä vaiheessa, että huominen on luultavasti jo vähän parempi kuin tämä päivä, ainakin tämä ilta jo vähän alkais siltä vaikuttaa...Pancodit ei muuten auta minulla mitään, kauhea lihas-, luu- ja päänsärky. Otin sitten Ibumaxin eilen illalla, niin oli jo vähän helpompi olla. t. Ellinoora
ellinoora | 18.12.2007 klo 17:49:11