Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kontrolleista
Hei,kovin ovat erilaisia kontrollit eri sairaanhoitopiireissä, sen olen huomannut. Minulla oli ensimmäinen leikkaus vuosi sitten toukokuun alussa ja ensimmäinen kotrolli olisi pitänyt olla maaliskuussa, mutta aika onkin vasta kesäkuun lopussa. Viimeisten sytostaattien jälkeen (samoin kuin sädehoidon loppuessakin) minulle luvattiin mammografia ja ultra ensimmäisessä kontrollissa, koska kyseessä oli kainalon imusolmukkeisiin levinnyt syöpä.
Harmi vain, että lupaus oli vain suullinen, sillä kontrollikutsussa oli kuitenkin vain labrakokeet.Karhuttaren esimerkistä rohkaistuneena soitin onkologian polille, ja siellä todettiin sama: vain labrakokeet. Ystävällinen hoitaja sanoi yrittävänsä kysellä lääkäriltä mammosta, mutta mitään ei ole kuulunut...Kovasti mielelläni olisin mennyt mammografiaan, sillä ainokainen rintani on mastopaattinen... Että tällaista tällä kertaa.
- Kontrolleistakevätmieli
- Re: KontrolleistaKarhutar
- Re: KontrolleistaKehäkukka
- Re: Kontrolleistalillukka
- Re: KontrolleistaEllaM
- Re: Kontrolleistakevätmieli
- Re: KontrolleistaEllaM
- Re: KontrolleistaTigerlily