Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kontrolleista
Minullakin tulee tasan 1½ vuotta leikkauksesta ensimmäisen mammon ja ultran aikaan. Vuosittain pitäisi kuvata. Toisaalta olen ymmärtänyt, ettei ne uudet kasvaimet niin kauhean nopeasti tule esiin hoitojen päätyttyä, joten ehkä tällä ensimmäisellä kuvauksella ei ole niin kiire? Oirepolin kauttahan tietty pääsee tutkimuksiin kontrollien välilläkin.Joulukuussa olin viimeksi palpoitavana ja verikokeissa. Silloin kaikki oli ok. Verikokeet otettiin myös helmikuussa työterveyden kautta, kun minulla oli sahailevaa lämpöilyä. Veriarvot olivat ok. Seuraavat verikokeet on ohjelmoitu vasta lokakuulle syöpäpolin kautta. Kuvausten tuloksistakin saan vain jonkin soittoajan, eli lääkäriä tuskin edes näen..
Pyysin tamofen-reseptin uusimista, mutta sekin kuulemma uusitaan työterveydessä tai terveyskeskuksen omalääkärillä??? Todella omituista, ettei syöpäpolilta voida sitä uusia, vaan joudun erikseen tilaamaan ajan jonnekin muualle..
- Kontrolleistakevätmieli
- Re: KontrolleistaKarhutar
- Re: KontrolleistaKehäkukka
- Re: Kontrolleistalillukka
- Re: KontrolleistaEllaM
- Re: Kontrolleistakevätmieli
- Re: KontrolleistaEllaM
- Re: KontrolleistaTigerlily