Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kontrolleista

Hei Kevätmieli ja Karhutar!

Itse kävin viimeksi kontrollissa lokakuun puolessa välissä -07. Tänään minulla oli mammografia ja ultraääni. Torstaina on lääkärin kontrolli. Minulle annettiin silloin lokakuussa ennakkoajanvaraus toukokuulle ja nyt sitten ihan sovitusti se aika tuli.

Onneksi ainakin rinnat on nyt kuvattu ja puhtaiksi todettu. Lääkäri kävi ultralla katsomassa sen leikatun rinnan arven ja kainalon alueen. En vielä uskalla tuulettaa täysillä, koska verikokeitten tuloksia en ole vielä kuullut. Kuntoni on kuitenkin ollut melkoisen hyvä ja nivel- ja lihaskivutkin, joita oli runsaasti joulun jälkeen, ovat lähes kadonneet. Laitan ne tuon Arimidexin piikkiin.

Kävitkö Sinä Karhutar sairaalassa vai missä mammossa, kun et heti saanut tuloksia vaan joudut niitä odottamaan. Minulla oli edelllinen mammo reilu 1 1/2 vuotta sitten.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 12.5.2008 klo 15:57:52