Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyövän hinta? Kokemuksia
Minulla on ihan samat systeemmit kuin Sinulla eli kesäkuun lopulle saan osapalkkaa ja tietenkin myös noita kesälomarahoja. Mullahan on paljon pitämättömiä lomia ja työnantajani maksaa kaikki lomasysteemit heinäkuun 16. päivä. Oma sairaslomani jatkuu pitkälle syksyyn. Olen laskenut, että vaikka kaikki menisi ns. "putkeen", aikaisintaan lokakuussa pääsen töihin. Joten kyllä tässä Kelan kanssakin joudutaan asioimaan. Mutta kysyin Kelalta jo mitä tulen saamaan ja se on suunnilleen sama kuin tuo osapalkka. Ehkä jonakin kuukautena vähän pienempi riippuen siitä montako arkipäivää ko. kuukaudessa on. Mutta esim. heinäkuussa, jolloin saan ensimmäisen kerran Kelalta rahaa, ansioni on n. 20 euroa bruttona pienempi kuin tuo osapalkka.Näin olen ymmärtänyt, toivottavasti en tässä sytotokkurassa aivan väärin.
- Re: Rintasyövän hinta? Kokemuksiakevätmieli
- Re: Rintasyövän hinta? KokemuksiaKehäkukka
- Re: Rintasyövän hinta? Kokemuksiakevätmieli
- Re: Rintasyövän hinta? KokemuksiaKehäkukka
- Re: Rintasyövän hinta? KokemuksiaMeriTuuli