Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: munasarjasyöpä

Minulla aika lailla samanlaisia kokemuksia. Vuoden 2003 alussa minulla todettiin munasarjasyöpä, joka oli levinnyt vähän sinne sun tänne ja lantion taaksekkin. Leikkauksessa ei voitu ottaa pois kuin munasarjat. Aloitettiin hoidot 6 kertaa sytoa ja sitten uusi leikkaus ja vielä päälle hoitoja.

Näiden vuosien aikana tauti on nostanut päätään pari kertaa. Jolloin on annettu sytoja ja leikattu. Mutta mikä tärkeintä. Olen elossa vieläkin ja näihin vuosiin mahtuu PALJON hyviä päiviä. Nyt tällä hetkellä olen kohta kaksi vuotta ollut ilman hoitoja. Kesäkuussa tulee kaksi vuotta, kun olen päässyt vain kontrolleilla. Muistan hyvin miltä kaikki tuntui sairauden alussa. Mutta kokemuksella sanon että...tähänkin tottuu..ja tulee niitä hyviäkin päiviä...ja elämä jatkuu. Tsemppiä ja halauksia TV EH
mansikka1 | 6.4.2008 klo 18:59:35