Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!
Hyvää huomenta! Nukuin tänä aamuna melkein kymmeneen. Tosin se minun nukkumiseni on sellaista katkeilevaa. Heräilen vähän välia ja kovasti näen unia. Noista aalloista en ole kärsinyt sen jälkeen kun aloitin Efexor-lääkitys. Sehän olikin tosi ihme lääke. Tuntuu, että olen saanut elämäni takaisin sen jälkeen. Sen lisäksi, että nuo inhottavat aalllot hävisivät lähes tyystin, myös mielialani korjaantui lähes normaaliksi. Olinhan tosi ahdistunut ja masentunut kolmisen kuukautta.Varmaan tuo kevätsääkin vaikuttaa meidän kaikkien mielialaan positiivisesti.
Minulle aloitettiin eilen Kefexin-kuuri sen sairaalareissun jälkeen. Vatsani on vähän sekaisin, liittynee tuohon antibioottiin. Nautiskelen kyllä maitohappobakteereita, mutta ei liene vielä vaikuttaneet. Olo on myös vähän väsähtänyt, mutta ei enää mitään muita vaivoja. Kaksi viikkoa aikaa Taxo-Herceptin -tiputuksesta. Meinasin myös vähän pestä pyykkiä ja tehdä jotain pikku hommia. Uloskin kyllä pitää mennä, kun sää on melkein jo kesäinen.
Viime yön nukuin eka kertaa leipurinmyssy päässä, kun tukkaa alkaa irtoilla.
Iloa kaikkien päivään.
Kehäkukka :))
- Kevät tulee,huomenta kaikki!!tautinen
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!marraskuu
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!Kehäkukka
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!marraskuu
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!Kehäkukka
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!kevätmieli