Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!

Hei Santeri! Mitä nukahtamislääkettä Sinä käytät ja minkälainen annos? Itse käytän Somnoria. 1/2 tablettia riitti siihen asti, kun aloitin tuon ihmelääke Efexorin, mutta sen jälkeen ei tahdo riittää edes kokonainen. Vaikka tuo Efexor muuten onkin ihmelääke minulle, niin kohdallani se aiheutti lisää unettomuutta. Mutta olen mieluimmin hieman uneton kiin ahdistunut. Oli se vaan sellainen kokemus tuo ahdistus. En haluaisi ikinä enää sitä kokea.

Olen myös käyttänyt säännöllisesti diagnoosin saatuani nukahtamislääkettä, mutta viime yönä kokeilin eka kertaa ilman lääkettä. Nukuin yhtä hyvin tai huonosti kuin viimeisen kuukauden ajan olen nukkunut. Saapi nähdä pystynkö olemaan ilman lääkettä jatkossa.

Kun mieheni sairastui syöpään viisi vuotta sitten hän eka kertaa elämässään joutui turvautumaan unilääkkeisiin. Nyt hänellä on koko tämän viiden vuoden ajan ollut Imovane käytössä, mutta ei riippuvuutta sillä tavalla, että joka yö joutuisi ottamaan. Jos hän joutuu aamulla nousemaan hyvin aikaisin, silloin hän ottaa lääkkeen, mutta muulloin ei tarvitse.

Itse olen hyvin lääkevastainen ollut, mutta kun tulee tosi paikka niin en enää rimpuile niitä vastaan. Niin paljon apua olen niistä saanut.
Kehäkukka | 27.3.2007 klo 10:51:07