Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!
Terveiset kaikille lenkiltä, aurinko paistoi ja hiki tuli etanavauhdillakin.Minä syön ihan säännöllisesti nukahtamislääkkeitä. Olen ottanut sellaisen jo joulukuusta lähtien muuten koko ajan, mutta silloin Tramalin kanssa yhtä aikaa sitä ei saanut ottaa.
Kysyin viimeksi lääkäriltä, että pitäisikö minun lopettaa se, ja lääkäri vastasi, ettei siitä ole minulle mitään muuta haittaa kuin että se aiheuttaa riippuvuutta. Sitten hän jatkoi, että eikö se ole aika pieni murhe sinun elämässäsi.
Illalla tuntuu ihanalta mennä sänkyyn, kun tietää nukkuvansa 8-9h, mitä nyt kuumien aaltojen takia heitän peittoa pois ja takaisin, mutta nukahdan aina heti uudestaan. Ja olen aina ennen ollut hieman unihäiriöinen.
Toisaalta lääkkeitä ei varmaan pidä kenellekään sinänsä suositella, jos löytää luomuavun esim ulkoilusta.
Nyt suihkuun ja sohvalle lepäämään,
Santeri
- Kevät tulee,huomenta kaikki!!tautinen
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!marraskuu
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!santeri
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!Kehäkukka
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!marraskuu
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!Kehäkukka
- Re: Kevät tulee,huomenta kaikki!!kevätmieli