Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Epäonnistunut Fossa Douglas huuhtelunäyte

Heippa!
Erikoista, että seurannoissa tehdään eri asioita vaikka kyse olisi samanlaisesta syövästä. Luulisi, että samalla sapluunalla edettäisiin.
Jotenkin tuntuu, että jälkitarkastusten taso on ala-arvoista. Itseltäni katsotaan ultra ja kysellään kuulumiset. Todennäköisesti vaikka mikä olis, ei siinä seulassa kiinni jäisi. Sairaalalääkärit katsovat, ja joka kerta eri henkilö. En luota ollenkaan. Ja, jos satut uusiutumisesta jotain kysymään niin heti leimataan hysteeriseksi ja sairaskertomuksessa lukee ahdistunut uusiutumisesta jne. Sanovat, että yritä nauttia tästä päivästä.Ei ymmärretä lainkaan, mitä on olla syövän sairastanut, eikö ole aika luonnollista kysellä uusiutumisesta.. Mutta toisaalta, kukaan ei tunnu tietävän mitään minun taudistani, kun on niin harvinainen, eikä kukaan vaivaannu ottamaan selvää. Että tämmösiä kokemuksia minulla.

Ei ole auttanut muuta kuin itse päättää ettei tauti kohdallani uusi. Anteeksi hieman negatiivinen asenteeni.
Kaikkea hyvää kaikille kaikesta huolimatta!! Yritetään Nauttia tästä päivästä:)
Johanna74 | 8.2.2010 klo 18:04:51