Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Epäonnistunut Fossa Douglas huuhtelunäyte
Täälläkin melkein joka kerta on ollut uusi lääkäri tutkimassa. Hieman ilkeämielisesti voisi ajatella, että mitä rutiinimpi tarkastus, sitä vähemmän meriittejä lääkärillä :( No, viimeaikoina on tosin tullut vaihteluatähänkin.
Lääketieteellisestä ammattitaidosta tai sen puutteesta en oikein osaa sanoa... Enemmänkin saattaa surettaa muutamien hoitohenkilökuntaan kuuluvien osaamattomuus tai väsymys kohdata asiakkaita/potilaita.
Ei tilannetta voi täysin ymmärtää, jos ei ole itse sairastanut syöpää. Kristiina Heleniusta mukaillen: "Syöpä on tehnyt etäpesäkkeen mieleen" meillä sairastuneilla. On kovaa oppia elämään epävarmuudessa saatikka menettää toivonsa kokonaan.
Mulle kerrottu näin uusiutumisesta: Uusiutuu herkemmin 2-3-v. kuluttua sairastumisesta. Voi toki uusiutua vaikka 8-v. kuluttuakin.
Äkäinen Pikku Myy, jankaan tätä taas varmaan, mutta ct:t otettu mulla lähinnä maksan "varjostumien" takia. Sain äskettäin tietää, ettei tällä kertaa vakavaa. On liikakasvua ja nähtävästi sukuvika.
Toka vuosi mulla alkanut ja nyt kontrollit neljän kk:n välein. Terkkuja ja voimia!
- Epäonnistunut Fossa Douglas huuhtelunäyteÄkäinen Pikku Myy
- Re: Epäonnistunut Fossa Douglas huuhtelunäyteÄkäinen Pikku Myy
- Re: Epäonnistunut Fossa Douglas huuhtelunäyteÄkäinen Pikku Myy
- Re: Epäonnistunut Fossa Douglas huuhtelunäyteräpsy