Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitosuunnitelmaa ja muuta
Totta, jokainen on yksilö oman elämäntilanteensa ja jaksamisensa suhteen.Mulla on jo aikaa rinnanpoistosta ja sytostaateistakin pari vuotta. Olen myös hoitoalalla ja "nautin" sairauslomasta ihan silleen estottomasti;-) Infektioita minäkin kai pelkäsin, toisaalta kotona oleilu ei kauhesti vaatinut sopeutumista, kun kerkesin kahden leikkauksen välissä olla vain kolme viikkoa töissä - äitiyslomalta ja hoitovapaalta palattuani.
Sytostaateista selvisin yllättävänkin kivuttomasti. Onneksi, koska taapero tarvitsi täydet palvelut 24/7. Hän oli myös ansiokas kuntouttajani: pulkkamäkeen ja tramboliinille oli pakko sonnustautua, tuntui miltä tuntui.
Töihin palattuani oli vaikea saada kollegat vakuuttuneiksi, että saan hoitaa eristyspotilaitakin rajoituksetta, he olisivat halunneet suojella minua maailman pahuudelta. Ihania ihmisiä!
Normaalissa arjessa kiinni pysyminen on taatusti hyödyllistä jokaisen sielunelämälle, mutta armollinenkin täytyy olla itselleen! Aina ei tartte jaksaa, varsinkaan, kun on olemassa noin hyvä "tekosyy" ;-)
Voimia!
- Hoitosuunnitelmaa ja muutaKatjusmaaret
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutakultsikki
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutaKatjusmaaret
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutaTulevaisuus?
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutaklemmari