Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoitosuunnitelmaa ja muuta
Eipä tässä työssä käynti asiassa taida olla oikeaa eikä väärää..eikä missään nimessä kenenkään pidä ottaa painetta siitä,että pitäisi puolikuntoisena sinnitellä töissä...kyse on kuitenkin elimistöä rankasti kuormittavista hoidoista.Tärkeintä on,ainakin minusta ,että saa sytostaatit ym ajallaan ilman mitään ylimääräisiä viiveitä.
Mutta onhan myös niin ,että olemme hyvin erilaisia,reagoimme eri tavoin hoitoihin,sitä ei oikeasti voi tietää etukäteen...
Itse olin myös asennoitunut käymään töissä .Lähinnä myös siksi ,että terv.hoid.yrittäjänä koko toimeentulo olisi ollut pitkän päälle vaakalaudalla..Sinnittelin ehkä liiankin kauan töissä.Kyllähän työssäkäynti antaa myös hallinnan tunnetta. Jouduin sitten myös opettelemaan etten olekkaan aina jaksava ja voimissani..olin ihan potilas..siinä missä muutkin.
monissa töissä ei kuitenkaan ole mahdollista sopeuttaa työaikoja sopiman hoitoaikatauluihin.minulla se oli mahdollista.
Hoitojen toteutuminen on myös ihan kiinni siitä miten hyvin kroppa on toipunut edellisestä tiputuksesta..välillä tuleekin 4-viikon väli.
Tai siis mulle tuli.
Nyt jälkeenpäin ajatellen olen tyytyväinen,selvisin siitä ,olen työkykyinen ja "paketti pysyi kasassa",en mennyt myöskään konkurssiin.
Siis onnea ja jaksamista ,teille ..Kyllä se siitä!
Kultsikki
- Hoitosuunnitelmaa ja muutaKatjusmaaret
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutakultsikki
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutaKatjusmaaret
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutaTulevaisuus?
- Re: Hoitosuunnitelmaa ja muutaklemmari