Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoterestä...

Hei Hipura! Sain viime viikolla 3. taxon. Taas maataan sängyssä. Toinen jalka tunnoton, sormenpäät kipeet, kissa käynyt suussa jne. Mutta muutaman päivän päästä täältä taas noustaan! EN tiedä auttaako yhtään, mutta kyllä se tukkakin sieltä joskus kasvaa takaisin. Minä ajoin todella pitkät kiharat hiukseni kaikki pois kun ne alkoi tipahtelemaan. Joihinkin kohtiin on alkanut kasvaa jo sänkeä, mutta mieheni sanoi että nekin ajetaan pois kun ovat rumia huitaleita. Se sopii minulle. Olen kerran käyttänyt peruukkia, mutta mieluummin olen ilman. Töissä pidän huivia. Peilikuva vieläkin säikäyttäää mutta perhe on sanonut jo tottuneensa tähän kekkosluukkiin. CEF:t seuraavaksi! Arveluttaa miten jaksan mahdolliset pahoinvoinnit. Tai jaksaa ne kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole :-)Ja nyt paistaa aurinko! Tämän päivän tavoite on käydä postilaatikolla asti. (Viime viikolla kävin 6 km patikka lenkillä maastossa.)Vointeja!
Wenla | 19.2.2008 klo 09:28:18