Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxoterestä...
Hei Hipura! Oletko kokeillut nenäkannua/sarvikuonoa flunssaasi? Itselleni on siitä ollut suuri apu. Sen jälkeen kun olen alkanut sitä käyttämään en ole saanut enää yhtään kovempaa nuhaa, vaikka olen herkkä imuroimaan kaikki räkätaudit. Eka kerran kokeilin sitä kun mulla oli poskiontelotulehdus ja tauti hellitti pelkällä nenäkannuilulla parissa päivässä. Nyt jos tulee hiukankin enteitä kurkkukivusta tai nuhasta huuhtelen nenän suolavedellä. Useimmiten 1-2 x pvä riittää ja monesti ei tarvii kuin yhtenä päivänä tehdä tuo "estohuuhtelu". Mulle oltiin jo määräämäässä astmalääkitystäkin mutta sain räkätaudit onneks kuriin tuon kannun avulla. Huuhtelukannuja saa ainakin apteekeista ja lisäksi tarvitaan joditonta merisuolaa.t. Wenla
p.s. Toinen tarina on valkosipuli, jonka nimeen vannon myös. Mutta täytyy myöntää että nenäkannuilu on ollut tehokkaampaa.:-)
- Taxoterestä...hipura
- Re: Taxoterestä...kevätmieli
- Re: Taxoterestä...hipura
- Re: Taxoterestä...ellinoora
- Re: Taxoterestä...pistaasi
- Re: Taxoterestä...Myrps
- Re: Taxoterestä...Nefertiti
- Re: Taxoterestä...Wenla
- Re: Taxoterestä...ellinoora