Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxoterestä...
Heippa!Minulla oli eilen eka CEF-hoito eli ne kolme Taxoterea on takana. Mitään ihmeempiä oireita ei vielä ole, toivottavasti ei tulekaan. Hoitaja sanoi, että tästä oireet tulevat yleensä melko nopeasti, jos ovat tullakseen, eli lähinnä pahoinvointia on odotettavissa.
Mulla lähti ekasta Taksosta hiuksiä hirveästi, ja kävin pyytämässä kampaajaa leikkaamaan ne kaikki pois, mutta jätettiin kuitenkin ihan lyhyeksi leikattuna, eli mulla on lyhyt ja vähän harva tukka, mutta enää se ei ole lähtenyt. Kodin ulkopuolella käytän peruukkia ja olen siihen tyytyväinen. Saa nähdä, viekä CEF nyt loput hiukset, mutta ne tosiaan kasvavat takaisin, joten en jaksa sitä surra.
Taxosta mulla meni makuaisti 1-2 viikoksi, saa nähdä, kuinka tästä. Hieman oli eilen sellainen olo, että otin varmuuden vuoksi miedon pahoinvointilääkkeen, mutta se voi olla vain mielikuvitusta. Vatsan kanssa vähän on jännää, kun ensi ei toimi lainkaan, ja sitten tiedän, että kun toimii, niin sitten tulee kauhea ripuli. Minullahan on ne vatsaongelmat tulleet jo edellisen syövän aikana saamistani vatsan alueen sädehoidoista, joten se on erityisen herkkä...
Aamulla pelästyin kun katsoin peiliin, silmät olivat aika pienet, eli turvotusta oli jonkin verran. En tiedä, johtuuko kortisoneista, joita nytkin otin sitten sunnuntaina illalla 5 ja eilen aamulla 5, kun kukaan ei kertonut, että tämän hoidon aikana niitä ei tarvii. Niiden takia myös nukuin tosi huonosti nukahtamislääkkeestä huolimatta, ja voi olla että tämä hoitokin aiheuttaa turvotusta. Myös posket ovat alkaneet kummasti punoittaa, joten ehkä se ainakin olisi tästä hoidosta.
t. Ellinoora
- Taxoterestä...hipura
- Re: Taxoterestä...kevätmieli
- Re: Taxoterestä...hipura
- Re: Taxoterestä...ellinoora
- Re: Taxoterestä...pistaasi
- Re: Taxoterestä...Myrps
- Re: Taxoterestä...Nefertiti
- Re: Taxoterestä...Wenla