Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mikä ihana palsta !!!

Minulle kävi samoin mutta vain muutama kuukausi aiemmin. Minulle kylläkin tuli kaikki hoidot vielä leikkausten lisäksi. Nyt olen saanut jo 3xsolusalpaajahoitoja ja elämä menee 3 viikon vuoristorataa. Leikatun puolen käsi puutuilee usein- esim näin kun sängyssä kirjoittaa tietsikalla- ja on vielä osin tunnoton, mutta jos vain tämä jää haitaksi tästä syövästä niin vähäistä on. Tyhjennysleikkauksen jälkeen tuntui, että käsi on ihan mahdoton, mutta mukana se on tullut kun on sitä vaan käyttänyt. Pyykkien ripustaminen narulle on ollut oivaa treeniä.
Hienoa, että kuulostat valoisalta vaikka sait tuon metstaasiyllärin. Itselläni tuo etäpesäke tieto oli melkein kovempi shokki kuin alunperin syöpäuutinen. Mutta onneksi hyvät hoidot on keksitty! Onko sinulla vielä mitään tietoa, mitä liitännäishoitoja tulet saamaan?
Wenla | 18.2.2008 klo 14:11:17