Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mikä ihana palsta !!!
Hei Lyytikkä,Olipa hyvä, että kerroit tuosta sinulle annetusta mahdollisuudesta keskeyttää hormonihoito raskauden ajaksi. Minulla on ensi viikolla lääkäri ja otan kyllä asian puheeksi siellä.
Olen selvinnyt hoidoista hyvin. Minulla siis 3xtaxotere ja 3xCEF, joista takana taxot ja yksi cef. Kävin kahden eka hoidon ajan töissäkin. CEFin ja taxon sivuoireet olivat kovin erilaiset, niinkuin oli odotettavissakin. CEFistä en mennyt niin "sippiin" kuin taxosta, eikä tullut ikäviä limakalvo-oireita. "Öklöttävä" olo kyllä tuli CEFistä, joka kesti noin viikon, mutta se olikin ainoa sivuoire. Oksentaa minun ei tarvinnut kertaakaan. Edes mitään erityistä väsymystä tai heikkoutta en ole tuntenut, jota kyllä tunsin taxojen aikana. Napsin kaikki mahdolliset pahoinvointilääkkeet ja luulen, että se kannatti.
Kyllä sinäkin hoidosta varmasti hienosti selviät! Minuakin jännitti ja hirvitti kovasti ennen eka hoitoa ja mieli oli matalalla, kun piti ensimmäisen kerran elämässään marssia Syöpäklinikan ovesta sisään (jos suunnittelukäyntiä ei lasketa). Tuntui aika hurjalta. Ainakin täällä Helsingissä Syöpäklinikalla on ihana henkilökunta ja mukavia potilastovereita, joten hoitokäynnit ovat olleet ihan miellyttäviä kokemuksia. Hoitojen välissä olo on ollut aina noin 1,5 tosi hyvä ja olen joskus jopa kokenut syyllisyyttä siitä, että olen sairaslomalla ja touhuan kaikkea mahdollista, enkä makaile kotona sängyn pohjalla niin kuin kunnon sairaslomalaisen kai kuuluisi ;-).
- Mikä ihana palsta !!!margitta
- Re: Mikä ihana palsta !!!margitta
- Re: Mikä ihana palsta !!!pistaasi
- Re: Mikä ihana palsta !!!Vaarain
- Re: Mikä ihana palsta !!!Nefertiti
- Re: Mikä ihana palsta !!!margitta
- Re: Mikä ihana palsta !!!Lyytikkä
- Re: Mikä ihana palsta !!!Lyytikkä
- Re: Mikä ihana palsta !!!Sesam