Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: miten yleistä rintasyövän uusiminen?
Hei! Mulla todettiin -96 toisessa rinnassa ja sitten -97 toisessa, mol. leikattiin sitten pois ja kainalotyhj, ei siellä pesäkkeitä, sytoja ei ollenkaan. Rinnankorjausleikkaus tehtiin poistpn yhteydessä mahan läskistä. Se leikkaus muuten huvin, mutta rinnoista tuli todella epämuotoiset. Nyt pari vuotta sitten yritettiin laittaa silikonit lisäksi, toinen pysyi mutta toinen ei ja vielä moneen kertaan yritettiin. Voi, voi kun niitä leikkauksia on ollut paljon. Myt en enää aio yrittää niitä korjata, tyydyn tähän jan vaikka olenkin muotopuoli ja runnellun näköinen, en enää jaksa yhtään leikkausta. Kunhan tauti vaan edelleenkin pysyy kurissa. Mutta olen ollut sinkku ja välillä niin kaipaan, että olisin löytänyt miehen, jota rakastaa, joka antaisivastarakkautta. Mutta olen jo luoåunut toivosta. Koska rintasyövä lisäksi mulla kaatui kaikki muut maholliset sairaudet: sokeritauti, kilpirauh. vajaatoiminta, rr-tauti, kolesterolit nousu ym ja lievä masennus. Lääkäri pisti minut työkyvyttömyyseläkkeelle, olin haastavassa johtamistehtävässä, mutta napsut ei enää riittäneet, kivut käsiin jäivät kroonisiksi. Energia menee siihen, että jaksaa pitää itsensä kasassa. Eihän silloin ole toivoa, että kukaan mies tällaista rasitteekis ottaisi: on vaan niin iso elämän tärkeä asia poissuljettu. Ja eronneite ja karanneita ei halua. Myönteisyyttä täytyy etsiä sitten muualta; lapsista, luonnosta ja elämän pienistä arjen iloista. Onneksi on kummilapsia!
- Re: miten yleistä rintasyövän uusiminen?tuulia
- Re: miten yleistä rintasyövän uusiminen?Tinttamari