Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: miten yleistä rintasyövän uusiminen?

Hei, olisi kiva tietää, mitä hoitoja olet saanut sen jälkeen kun maksassasi todettiin etäpesäkkeitä ja saatiinko niitä pois?
Itse sairastuin 2001 ja saanut nyt elää tätä luustovaihetta, markkerit koko ajan keikkuneet (9xCEF ja 3sarjaa 8x Doketakselia) 4,5 vuotta. Nyt sitten viikko sitten todettiin ensimmäistä kertaa maksassa etäpesäkkeitä, ja on kyllä olleet palikat siitä saakka sekaisin. Niin hassua kuin se onkin, 3 kuukautta sitten kuvissa ei vielä mitään näkynyt ja voin loistavasti. Ensi viikolla on tarkemmat kuvat. Viime viikolla alkoi taas Doketakselit.
Toivoisin niin kovasti kuulevani jotain positiivista tarinan tynkää siitä, että maksasta olisi saatu etäpesäkkeitä pois ja elämä olisi vielä voinut jatkua.
Noiden miesten kanssa on ollut minulla aivan samanlaisia kokemuksia kuin sinulla. Minulta on poistettu molemmat rinnat, eikä se elämääni haittaa. Antaisin vaikka oikean käteni, kunhan saisin elää. Olen vain 38v ja asun kahdestaan 10v tyttäreni kanssa kaikesta huolimatta ihanaa elämää, kuten me syöpäpotilaat tiedämme, elämän parasta aikaa.
Aurinkoa päivääsi.
Tintta
Tinttamari | 21.3.2006 klo 09:49:14