Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: miten yleistä rintasyövän uusiminen?

Heips!
Mulla leikattiin rinta pois v. 2001 ja uusi tehtiin marraskuussa 2005. Leikkaus onnistui hyvin ja olen todella tyytyväinen tulokseen. Tuli samalla otettua vatsan ylimääräiset kretut, niitä kun oli löysinä vähän synnytysten jäljiltä. Rasvaa jouduin vähän keräämään, mutta se vasta helppoa oli. Nam! Ei kai sitä syövän uusimista pitäs jatkuvasti ajatella. Täytyy yrittää keskittyä vaan positiiviseen suuntaan. Tamofeeni ja Zoladex tekee kuumia aaltoja ja univaikeuksia, mutta kaiken sellasen kestää kun saa vaan elellä terveenä. Ja siihen uusimiseen vaikuttaa syöpätyyppi, gradus (mulla oli 3!), kasvaimen koko ja ennen kaikkea mitä sytostaattia ym. lääkkeitä on hoidossa käytetty. Onnea sulle korjausleikkaukseen! Kyllä se mielialaa nosti, ja nyt on uudet vaatteetki alkanut kiinnostaa. Kai se turhamaisuus taas nousee pintaan? Vai oliskos se vaan NAISELLISUUTTA? Vaikka ei se rinnattomuuskaan tee epänaiselliseksi, päästähän se kiinni on loppujen lopuksi. Mä ainakin tunsin itseni niin naiseksi, niin naiseksi koko ajan! -karvattomanakin!!!!!
Hempukka | 19.3.2006 klo 20:40:23