Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka CEF "nautittu"

Hei,
olen käynyt hoidot läpi viime kevään ja kesän aikana "koko menu". Nyt olen ollut jo töissä viime syyskuusta lähtien. Minä otin koko hoitoajan levon kannalta ja olin sairaslomalla sytojen ja sädehoidon ajan. Jotkut jaksavat enemmän ja jotkut vähemmän. Itse olin melko huonossa kunnossa ja päätin etten esitä "sankaria", joillekin se sopii, minulle ei. Jos et jaksa juosta kymmentä kilometriä, niin älä välitä:), en minäkään jaksanut. Hoidot vaikuttavat kaikkiin eri tavalla, joten anna itsellesi lupa nukkua kun nukuttaa. Äläkä välitä vaikka väsyttää ja mielialan muutoksetkin kuuluvat kuvioihin. CEF-hoidot kestävät puoli vuotta, sitten ne ovat ohi. Elä hetki ja päivä kerrallaan ja ajattele, että ensi vuonna tähän aikaan ne ovat enää vain muisto. Niin minullakin on, vuosi takaperin olin samassa tilanteessa kuin sinä nyt.
JAMIMA | 25.5.2008 klo 20:41:09