Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Eka CEF "nautittu"
Hei kaikille!Tiistaina sain ensimmäisen CEFini ja olo on sangen "mielenkiintoinen". Olen nukkunut aivan valtavasti nähden pikku painajaisia ja hereillä ollessa olo on kuin unessakävelijällä. Pieni kuvotus kurkkii ajoittain olkapään takana, mutta onneksi sain tuon Zofran Zydis lääkkeen, josta on apua. Oksentanut en ole kuin kerran hoitopäivän iltana.
Mieliala heittää myös; taudin kieltämisen viimeiset linnakkeet alkavat murentua ja riitelen elämälle tästä käänteestä, joka romutti normaalielämäni. Toisaalta koin juuri pienen lohdullisen hetken ripustaessani ulos lasten vaatteita kuivumaan - onneksi syöpä on minulla eikä muilla perheenjäsenillä...minä kestän tämän!
Miten monta päivää teillä on sytojen jälkeen ollut tämä kaatoväsymys? Onko hoitojen välissä ollut ihan hyviä päiviä?
- Eka CEF "nautittu"arpakuutio
- Re: Eka CEF "nautittu"helmi08
- Re: Eka CEF "nautittu"Kerttuli
- Re: Eka CEF "nautittu"arpakuutio
- Re: Eka CEF "nautittu"Lyytikkä
- Re: Eka CEF "nautittu"arpakuutio
- Re: Eka CEF "nautittu"JAMIMA