Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Viimeinen Keikka

Täällä olen kohta lähdössä viimeiselle työkeikalle ennen hoitoja. Mieli on pelonsekainen. Toivottavasti ei kauheesti puuskuta. keuhko on kyllä taas aika täys varmaan. olen tätä casee työstänyt kohta vuoden ja nyt pitäs laittaa se maaliin. en millään malttas olla pois.
Työnantaja tietää tilanteen, tulee mut hakeen ovelta. asiakas ei tietenkään tiedä ja siks jännittää.
Huomenna pitäs saada aika syöpälääkärille. Olo rupeekin oleen kenkku. oikee puoli on kipee kokonaan ja mieli maassa. Hengitys ei tahdo kulkee lainkaan. No nyt pitää lopettaa valittaminen. oon silti päättänyt selvitä. Mulla siis on levinnyt rintasyöpä.
Tästä se alkaa ja toivottavasti ei pääty pitkään aikaan. Onko täällä muuten ketään, joka on ollut duunissa jaksamisensa mukaan. musta tässä vaiheessa se tuntus mielekkäälle. pystyn tekeen kotoa etänä paljon ja siis voimieni mukaan.
Minnalla | 24.6.2013 klo 09:36:59