Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viimeinen Keikka

Hei

Minä olen ollut sytojen aikaan duunissa siten koko ajan, että olen joko tehnyt kotona hoidon jälkeisen viikon tai ollut sen viikon lomalla - - muuten ne kaksi hyvää viikkoa ovat olleet niin hyvät, että olen tehnyt töitä koko ajan. Myöntää kyllä täytyy, että sata lasissa ei ole koko ajan tullut painettua - - toisaalta olen ollut tosi alamaissa sairauden toteamisen jälkeen, joten työ on ollut hyvästä: se on antanut muuta ajateltavaa.
Kaikki työkaverit vain eivät ole osanneet suhtautua minuun kuin ihmiseen - ihan kuin sairastumisen myötä menisi ällikin.
Nyt olen lomalla - ja sytot jatkuvat koko kesän. Kun loma on ohi täytyy katsoa jaksaminen - - mennäkö töihin vai ei... Aika näyttää.
Toivon jaksavani, koska mieli kohenee, kun tekee jotakin. Siksi minulla on joka päiväksi nyt lomallakin jotakin ohjelmaa: siivoan vaikka kukkapenkin... Välillä lepään, taas teen.
Hyvää kesää - - voimien mukanaan menemme ja selviämme kyllä!
Cuskan Alec | 25.6.2013 klo 16:40:44