Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Läheiset "taakkana" ja mies ei ymmärrä

Hei!
Miehillä on varmasti myös vaikeaa, kun eivät voi näyttää hätäänsä, ettei toisen tarvitse olla juuri tukihenikilönä ja se että he lähtisivät hakemaan keskusteluapua on varmaan harvinaista. Auttaisiko sauna-ilta kotona parhaan kaverin, isän tms. sellaisen kanssa, jolle hän voisi purkaa tunteensa/ajtuksensa ja mielipahansa. Vaikkeivat he itse ole sairastuneet, niin eläväthän he tämän asian kanssa joka päivä. Mua kans rassaa, kun usein joutuu itse olemaan tukihenkilö ja toistamaan, että ei tässä mitää hätää ole, kyllä mä selviän ja sitten hymyillä tai nauraa päälle, mutta niin tekemällä mun ei tarvi kuunnella niitä tyypillisiä kyllä sä pärjäät, tsemppiä...olenkin päättänyt olla vähän aikaa kotona itsekseni (mieheni kanssa), kun voi olla/käyttaytyä ihan silleen kun itsestä tuntuu.
hiutale | 20.4.2008 klo 09:18:14