Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Läheiset "taakkana" ja mies ei ymmärrä
Mä olen itse myös ammatiltani hoitaja, mutta en tuolloin kummemmin miettinyt asioita, mun ainoa ajatus oli, että mun on pakko jäädä henkiin....mutta tosiaan kyllähän hoitajat näkevät monenlaista elämää ja kotia, mutta kyllä mä luotin heidän ammattitaitoon ja hygieniaosaamiseen. Itse asun Helsingissä ja mun täytyy sanoa, että ainakin meille sattui niin mahtavan ihanat (meillä vuorotteli kaksi hoitajaa)hoitajat, että mun oli todella helppo jättää pieni vauvani heidän hoteisiin. ja tietysti isä hoiti kaiken liikenevän ajan, mutta olis ollu taloudelliseti mahdotonta meille, että isä olis ollut koko ajan kotona. Nämä kaksi hoitajaa olivat niin lämminsydämisiä ja oikealla alalla, että sain heiltä myös itselleni henkistä tukea ja tsemppiä. ja sairaalajaksojeni aikaan kun lapset oli arkipäivät hoitajan kanssa, han soitti minulle päivisin sairaalaan ja kertoi kaiken olevan hyvin, mikä rauhoitti aina mieltäni. Eli mulla on ainoastaan positiivista sanottavaa kodinhoitajista. Mutta onhan meitä joka ammatissa moneen lähtöön ja olihan se kova pala jättää vauvaa yleensäkään edes isän hoitoon kun olis halunnut vaan itse koko ajan pitää lähellään, mutta siinä tilanteessa oli pakko ajatella, että mun tehtävä on nyt saada itseni kuntoon ja muut huolehtii nyt kaikesta muusta. kyllä monet ikävänitkut sairaalassa itkin, mutta nyt ollaan tässä ja vauva voi hyvin ja saan taas helliä häntä:)Ja ainakin nämä hoitajat, jotka meillä kävivät, aloittivat aina siitä että pesivät ja desinfioivat kädet.
Ota kaikki mahdllinen apu vastaan, tulet tarvitsemaan voimia:)
Aurinkoista kevättä:)
- Re: Läheiset "taakkana" ja mies ei ymmärräcry