Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Puoliso???

Heippa Pikis

Tahdon ensin toivoa sinulle voimia kestää.

Jokainen varmaa miettii mitä haluaa elämältä kun kohtaa sairauden. Pistää arvoja uuteen järjestykseen. Ja jos tulee lopputulokseen että on parempi erota niin silloin se pitää tehdä. Olen sitä mieltä että meillä on vain yksi elämä ja sitä ei kannata tuhlata huonossa parisuhteessa.

Kyllä on lapsille helpompaa vaikka vanhemmat eroaa kuin kuunnella ja vaistota se paha olo joka kotona vallitsee.
Itse olen eroperheen lapsi ja onnellinen siitä että näin on.
Ei ollut kivaa kuunnella sitä riitaa koko ajan.

Ei se omakaan aina niin ruusuilla tanssimista ole.(Mieheni sairastaa kilpirauhas syöpää ja hän joutuu syömää loppuelämänsä hormooni lääkisystä. Ja sehän aina välillä heittää laidasta laitaan).

Kyllä sitä jonkun verran jaksaa laskea toisen sairauden piikkiin, mutta kyllä siinäkin tulee raja vastaan mitä jaksaa.

Miehesi varmaan kannattaa ottaa yhteyttä johonkin
ja tarkastaa "lääkitys". Puolison sairastuminen ottaa koville "terveellekin" puolisolle saatika sitten henkilölle jolla on jo valmiiksi ongelmia.

Terveisin Kutri
kutri | 11.5.2008 klo 10:17:39