Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Puoliso???
Alussa sanoi, että kaipa siitä selviää...mutta ei koskaan kysele hoidoista, ennusteesta, yleensä mistään mikä koskee asiaa....ilkeilee kylläkin sitten senkin edestä...En tiedä onko sillä oma pelko asiaa kohtaan vai mikä? ei halua millään tavoin osallistua mihinkään, mikä koskee syöpää, itseasiassa yrittää koko ajan teetättää hommia lisää mulla, niinkuin mitään syöpää ei olisi koskaan ollutkaan. Hoidot ei näy päälleppäin, paitsi että hiukset on lyhyet, sillä itse ne ajelin toisen syton jälkeen ja leikkausarvet tietysti on....mutta verikokeissa sitten näkyy hoidot, hoitaja ihmettelikin sitä, että miten on mahdollista, etten ole esim. väsynyt tai heikko.
Sen verran tosiaan tuo mies hoidoista siskolleen puhelimessa tuumasi, etä ihan niinkuin nuhaa hoitaisi, siis ei vakavaa millään muodoin. Anteeksi pyyteli kovasti sanomisiaan ja nyt välttelee minua, mikä kyllä ihan viisasta, sillä en usko oikein sen vilpittömyyteen tässä asiassa.
Sen verran tiedän sen omasta lääkityksestä, että jättää välillä ottamatta niitä tabujaan ja sen huomaa sitten syyllistämisenä.
No, huomenna olisi taas verikokeet ja keskiviikkona sytot, jos nuo veriarvot sen sallii, pääsee taas ukko ihmettelemään, että minkä takia se VAAN makoilee.....
- Puoliso???Pikis
- Re: Puoliso???jasmin
- Re: Puoliso???iina*iinuska
- Re: Puoliso???seisoo yksin
- Re: Puoliso???kutri
- Re: Puoliso???Pikis