Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Puoliso???

Itse asiassa mentiin osapoistolla ja samalla toinenkin operoitiin samankokoiseksi omasta vaatimuksesta/pyynnöstä, perustelin tuon samanaikaisuuden sillä, että pääsen nopeammin takaisin työelämään, leikkaus oli suhtkoht iso, sillä karkeesti sanottuna olin auki kainalosta kainaloon, rintojen välissä pari senttiä leikkaamatonta ihoa....
imusolmukkeet terveet, voimakkaasti hormonipositiivinen, her-2 negatiivinen, hidaskasvuinen (17,7%), elikkä se pirulainen jäi onneksi paikalliseksi...Cef-hoitoa saan 6x, joista 3 saatu, nyt tosin taukoa, koska veriarvot olivat huonot, varsinkin leukkareiden osalta, sitten kun nuo sytot saatu tulee 25x sädehoitoa.
Mies on mikä on, välillä tekee ihan kiusaamalla kiusaa, tahallaan tai tahtomattaan...ilkeämielinen suustaan ja täysin välinpitämätön minua kohtaan, siis oikeesti tuntuu, että se kyttää vain omaisuutta.
Pikis | 11.5.2008 klo 19:23:17